Rai Grottpojken eftersökes
Citat från alexanderalm den 15 februari, 2023, 10:18jag har dem, vet inte hur jag laddar upp dock. om ni informerar om det så fixar jag det!
jag har dem, vet inte hur jag laddar upp dock. om ni informerar om det så fixar jag det!
Citat från Kingjojo den 7 april, 2023, 13:19Kan någon fixa upp dom så man kan hämta dom. ? @starzingeradmin
Kan någon fixa upp dom så man kan hämta dom. ? @starzingeradmin
Citat från Kingjojo den 8 september, 2024, 12:01Citat från chali den 31 augusti, 2020, 00:59Citat från 4c3T den 26 juni, 2020, 22:59Hallå. Har letat lite smått efter Raj grottpojken (Eng: Ryu the Primitive Boy, Jap: Genshi Shonen Ryu) och , men verkar inte finnas nånstans längre.
Minns inte i skrivande stund, men försvann, vad jag minns sen jag härom dagen googlade, i förra årtiondet från marknaden. Minns jag hyrde flera avsnitt på gamla vedervärdiga VHS när jag var liten.
Den är säkert totalt värdelös med dagens standarder, men retro är lite kul ändå.
Nån som råkar sitta på en bunt avsnitt?
Tydligen bara en säsong och nåt avsnitt som är okänt.
Tack på förhand.
Hej, jag har boxen med alla filmerna, varje film är drygt 1.24h förutom skiva 6 som är kortare, har för mig den är typ 45min. du får skicka ett pm så kan jag vi nog lösa så du får tillgång till dom.
Hej! vore jätte snällt om du kunde fixa dom till mig har letat så länge efter denna. <3 min epost i fall du kan länka dom via torrent eller något liknande. nilssonj53@gmail.com
Citat från chali den 31 augusti, 2020, 00:59Citat från 4c3T den 26 juni, 2020, 22:59Hallå. Har letat lite smått efter Raj grottpojken (Eng: Ryu the Primitive Boy, Jap: Genshi Shonen Ryu) och , men verkar inte finnas nånstans längre.
Minns inte i skrivande stund, men försvann, vad jag minns sen jag härom dagen googlade, i förra årtiondet från marknaden. Minns jag hyrde flera avsnitt på gamla vedervärdiga VHS när jag var liten.
Den är säkert totalt värdelös med dagens standarder, men retro är lite kul ändå.
Nån som råkar sitta på en bunt avsnitt?
Tydligen bara en säsong och nåt avsnitt som är okänt.
Tack på förhand.
Hej, jag har boxen med alla filmerna, varje film är drygt 1.24h förutom skiva 6 som är kortare, har för mig den är typ 45min. du får skicka ett pm så kan jag vi nog lösa så du får tillgång till dom.
Hej! vore jätte snällt om du kunde fixa dom till mig har letat så länge efter denna. <3 min epost i fall du kan länka dom via torrent eller något liknande. nilssonj53@gmail.com
Citat från Kingjojo den 8 september, 2024, 12:14Citat från alexanderalm den 15 februari, 2023, 10:18jag har dem, vet inte hur jag laddar upp dock. om ni informerar om det så fixar jag det!
hej såg att du hade dom tror att du kan lägga upp dom på https://drive.google.com/drive/home eller via en mega file men vore lättare med en torrent fil 🙂 min epost i fall du har fixat dom. nilssonj53@gmail.com
Citat från alexanderalm den 15 februari, 2023, 10:18jag har dem, vet inte hur jag laddar upp dock. om ni informerar om det så fixar jag det!
hej såg att du hade dom tror att du kan lägga upp dom på https://drive.google.com/drive/home eller via en mega file men vore lättare med en torrent fil 🙂 min epost i fall du har fixat dom. nilssonj53@gmail.com