Forum

Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumDiskussioner: Retro snack!Rai Grottpojken eftersökes
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Rai Grottpojken eftersökes

Sida 1 av 2Nästa

Hallå.  Har letat lite smått efter Raj grottpojken (Eng: Ryu the Primitive Boy, Jap: Genshi Shonen Ryu) och , men verkar inte finnas nånstans längre.

Minns inte i skrivande stund, men försvann, vad jag minns sen jag härom dagen googlade, i förra årtiondet från marknaden. Minns jag hyrde flera avsnitt på gamla vedervärdiga VHS när jag var liten.

Den är säkert totalt värdelös med dagens standarder, men retro är lite kul ändå.

Nån som råkar sitta på en bunt avsnitt?

Tydligen bara en säsong och nåt avsnitt som är okänt.

Tack på förhand.

Jag har ett antal avsnitt av Rai Grottpojken på svenska.

Jag har själv märkt att Grottpojken tyvärr är ganska svår att hitta nu för tiden.

Citat från 4c3T den 26 juni, 2020, 22:59

Hallå.  Har letat lite smått efter Raj grottpojken (Eng: Ryu the Primitive Boy, Jap: Genshi Shonen Ryu) och , men verkar inte finnas nånstans längre.

Minns inte i skrivande stund, men försvann, vad jag minns sen jag härom dagen googlade, i förra årtiondet från marknaden. Minns jag hyrde flera avsnitt på gamla vedervärdiga VHS när jag var liten.

Den är säkert totalt värdelös med dagens standarder, men retro är lite kul ändå.

Nån som råkar sitta på en bunt avsnitt?

Tydligen bara en säsong och nåt avsnitt som är okänt.

Tack på förhand.

Hej, jag har boxen med alla filmerna, varje film är drygt 1.24h förutom skiva 6 som är kortare, har för mig den är typ 45min. du får skicka ett pm så kan jag vi nog lösa så du får tillgång till dom.

Uppladdade filer:
  • Rai.JPG
4c3T, alexanderalm och Kingjojo har reagerat på detta inlägg.
4c3TalexanderalmKingjojo
Lär dig älska din smärta, så känner du dig älskad var dag.
Citat från chali den 31 augusti, 2020, 00:59
Citat från 4c3T den 26 juni, 2020, 22:59

Hallå.  Har letat lite smått efter Raj grottpojken (Eng: Ryu the Primitive Boy, Jap: Genshi Shonen Ryu) och , men verkar inte finnas nånstans längre.

Minns inte i skrivande stund, men försvann, vad jag minns sen jag härom dagen googlade, i förra årtiondet från marknaden. Minns jag hyrde flera avsnitt på gamla vedervärdiga VHS när jag var liten.

Den är säkert totalt värdelös med dagens standarder, men retro är lite kul ändå.

Nån som råkar sitta på en bunt avsnitt?

Tydligen bara en säsong och nåt avsnitt som är okänt.

Tack på förhand.

Hej, jag har boxen med alla filmerna, varje film är drygt 1.24h förutom skiva 6 som är kortare, har för mig den är typ 45min. du får skicka ett pm så kan jag vi nog lösa så du får tillgång till dom.

Oj, där ser man.

Hade faktiskt inte väntat mig nåt svar. Var ju ett tag sen jag postade inlägget och här verkar det inte vara nån superaktivitet heller.

Nåväl. Verkar inte finnas nån PM-funktion här så jag vet inte riktigt hur vi ska göra.

Skriv ett inlägg så kanske vi kan hitta på nåt.

Kanske du kan lägga upp den som Torrent, FTP eller nåt annat.

Martin O:
"Hei

Leste online du så etter denne serien. Jeg ønsker også veldig gjerne finne den. Fant du den noen gang?

Mvh
Martin"

 

- Du skrev detta i ett mail till mig, men det verkar inte kommit fram eller så har det hamnat bland spam-mail.

Jag har dessa avsnitt nu, så kontakta mig så löser vi ditt problem.

Hej!

 

Nu blir det här ett longshot, men jag fullkomligt älskar Rai och Starzinger och det har varit mina "favoritserier" sedan jag var liten.

Försöker nu få tag i Starzinger från denna sida, men jag är även väldigt intresserad över att försöka få tag i samtliga Rai-filmer 🙂

Är det någon som kan hjälpa till med detta så kontakta gärna mig! Jag hade både Starzinger och Rai på DVD innan min senaste flytt men där försvann dom spårlöst, till min stora bedrövelse 🙁

Citat från 4c3T den 26 juni, 2020, 22:59

Hallå.  Har letat lite smått efter Raj grottpojken (Eng: Ryu the Primitive Boy, Jap: Genshi Shonen Ryu) och , men verkar inte finnas nånstans längre.

Minns inte i skrivande stund, men försvann, vad jag minns sen jag härom dagen googlade, i förra årtiondet från marknaden. Minns jag hyrde flera avsnitt på gamla vedervärdiga VHS när jag var liten.

Den är säkert totalt värdelös med dagens standarder, men retro är lite kul ändå.

Nån som råkar sitta på en bunt avsnitt?

Tydligen bara en säsong och nåt avsnitt som är okänt.

Tack på förhand.

Bump

Citat från Agahnim1984 den 30 augusti, 2021, 13:40
Citat från 4c3T den 26 juni, 2020, 22:59

Hallå.  Har letat lite smått efter Raj grottpojken (Eng: Ryu the Primitive Boy, Jap: Genshi Shonen Ryu) och , men verkar inte finnas nånstans längre.

Minns inte i skrivande stund, men försvann, vad jag minns sen jag härom dagen googlade, i förra årtiondet från marknaden. Minns jag hyrde flera avsnitt på gamla vedervärdiga VHS när jag var liten.

Den är säkert totalt värdelös med dagens standarder, men retro är lite kul ändå.

Nån som råkar sitta på en bunt avsnitt?

Tydligen bara en säsong och nåt avsnitt som är okänt.

Tack på förhand.

Bump

Är du fortfarande intresserad? Sorry, har inte fått någon notis om det här inlägget, utan det var först när en annan snubbe skickade ett e-brev till mig som jag uppmärksammade inlägget.

Citat från 4c3T den 2 november, 2022, 21:27

Är du fortfarande intresserad? Sorry, har inte fått någon notis om det här inlägget, utan det var först när en annan snubbe skickade ett e-brev till mig som jag uppmärksammade inlägget.

Hej,

Jag är också intresserad av dom här filmerna. Dom fanns tidigare att se på YouTube men dom har tyvärr försvunnit :/ Tacksam för hjälp!

Hej! Samma här. Tar tacksamt emot information om hur man kan få tillgång till dessa. @4c3t kan inte hitta någon funktion för PM men testar så här.

Sida 1 av 2Nästa