Forum

Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumDiskussioner: StarzingerClubDVD 10
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

DVD 10

Äntligen är den färdig! Diskutera och kommentera gärna om skivan här.

Jag har problem med att packa upp DVD10 på Mac. Testat med 2 olika program, men båda ger "Okänt fel" och filen blir ej korrekt uppackad. DVD10.small fungerar utmärkt, så verkar bara vara den stora.

Hej använd koden SirDjorgo2019

Citat från Cogo84 den 13 februari, 2019, 10:45

Jag har problem med att packa upp DVD10 på Mac. Testat med 2 olika program, men båda ger "Okänt fel" och filen blir ej korrekt uppackad. DVD10.small fungerar utmärkt, så verkar bara vara den stora.

Jag använder "The Unarchiver". Lyckas packa upp samtliga format som jag testat. Finns i App Store

https://itunes.apple.com/se/app/the-unarchiver/id425424353?mt=12

Om du fortfarande inte fungerar så måste du aktivera tillägg för ex .rar, .7z mm Detta gör du genom att öppna programmet direkt från program/applications mappen eller via app store. Då kommer du direkt in i inställningar och kan enkelt klicka i de format som du vill kunna packa upp.

 

Lycka till

/RG

Jag har varit medlem sen september 2017 men har inte fått något mail om DVD 10 eller ny översättning. Dessutom funkar inte mitt lösen till backstage längre. Jag har skickat mail till er angående detta.

Citat från silentscythe den 2 maj, 2019, 19:38

Jag har varit medlem sen september 2017 men har inte fått något mail om DVD 10 eller ny översättning. Dessutom funkar inte mitt lösen till backstage längre. Jag har skickat mail till er angående detta.

Samma visa för mig med.

Har varit medlem och donator sedan projektets begynnelse i stort sett. Har kontaktat er via mail och nu även sökt kontakt via kontaktformuläret på sidan.

Hej Matte har ni verkligen skrivit till starzingerclub@gmail.com
Jag har gått igenom min mail å spam men finner inget

Citat från Tobias Hansson den 7 maj, 2019, 12:08

Hej Matte har ni verkligen skrivit till starzingerclub@gmail.com
Jag har gått igenom min mail å spam men finner inget

Hej Tobias!

Så till vida kontaktformuläret på sidan inte är trasigt så ska där finnas ett mail skickat därifrån. Jag skickar ett brev direkt från min registrerade mail så får vi se hur det går.

 

Edit: Nu är mail skickat till starzingerclub@gmail.com.  Förhoppningsvis ska det ha kommit rätt.

felpost

Den är tung men den känns bra i handen