DVD 10
Citat från Tobias Hansson den 18 januari, 2019, 17:09Äntligen är den färdig! Diskutera och kommentera gärna om skivan här.
Äntligen är den färdig! Diskutera och kommentera gärna om skivan här.
Citat från Cogo84 den 13 februari, 2019, 10:45Jag har problem med att packa upp DVD10 på Mac. Testat med 2 olika program, men båda ger "Okänt fel" och filen blir ej korrekt uppackad. DVD10.small fungerar utmärkt, så verkar bara vara den stora.
Jag har problem med att packa upp DVD10 på Mac. Testat med 2 olika program, men båda ger "Okänt fel" och filen blir ej korrekt uppackad. DVD10.small fungerar utmärkt, så verkar bara vara den stora.
Citat från Tobias Hansson den 13 februari, 2019, 11:11Hej använd koden SirDjorgo2019
Hej använd koden SirDjorgo2019
Citat från Richard Gamnis den 13 februari, 2019, 13:51Citat från Cogo84 den 13 februari, 2019, 10:45Jag har problem med att packa upp DVD10 på Mac. Testat med 2 olika program, men båda ger "Okänt fel" och filen blir ej korrekt uppackad. DVD10.small fungerar utmärkt, så verkar bara vara den stora.
Jag använder "The Unarchiver". Lyckas packa upp samtliga format som jag testat. Finns i App Store
https://itunes.apple.com/se/app/the-unarchiver/id425424353?mt=12
Om du fortfarande inte fungerar så måste du aktivera tillägg för ex .rar, .7z mm Detta gör du genom att öppna programmet direkt från program/applications mappen eller via app store. Då kommer du direkt in i inställningar och kan enkelt klicka i de format som du vill kunna packa upp.
Lycka till
/RG
Citat från Cogo84 den 13 februari, 2019, 10:45Jag har problem med att packa upp DVD10 på Mac. Testat med 2 olika program, men båda ger "Okänt fel" och filen blir ej korrekt uppackad. DVD10.small fungerar utmärkt, så verkar bara vara den stora.
Jag använder "The Unarchiver". Lyckas packa upp samtliga format som jag testat. Finns i App Store
https://itunes.apple.com/se/app/the-unarchiver/id425424353?mt=12
Om du fortfarande inte fungerar så måste du aktivera tillägg för ex .rar, .7z mm Detta gör du genom att öppna programmet direkt från program/applications mappen eller via app store. Då kommer du direkt in i inställningar och kan enkelt klicka i de format som du vill kunna packa upp.
Lycka till
/RG
Citat från silentscythe den 2 maj, 2019, 19:38Jag har varit medlem sen september 2017 men har inte fått något mail om DVD 10 eller ny översättning. Dessutom funkar inte mitt lösen till backstage längre. Jag har skickat mail till er angående detta.
Jag har varit medlem sen september 2017 men har inte fått något mail om DVD 10 eller ny översättning. Dessutom funkar inte mitt lösen till backstage längre. Jag har skickat mail till er angående detta.
Citat från Matte den 4 maj, 2019, 22:43Citat från silentscythe den 2 maj, 2019, 19:38Jag har varit medlem sen september 2017 men har inte fått något mail om DVD 10 eller ny översättning. Dessutom funkar inte mitt lösen till backstage längre. Jag har skickat mail till er angående detta.
Samma visa för mig med.
Har varit medlem och donator sedan projektets begynnelse i stort sett. Har kontaktat er via mail och nu även sökt kontakt via kontaktformuläret på sidan.
Citat från silentscythe den 2 maj, 2019, 19:38Jag har varit medlem sen september 2017 men har inte fått något mail om DVD 10 eller ny översättning. Dessutom funkar inte mitt lösen till backstage längre. Jag har skickat mail till er angående detta.
Samma visa för mig med.
Har varit medlem och donator sedan projektets begynnelse i stort sett. Har kontaktat er via mail och nu även sökt kontakt via kontaktformuläret på sidan.
Citat från Tobias Hansson den 7 maj, 2019, 12:08Hej Matte har ni verkligen skrivit till starzingerclub@gmail.com
Jag har gått igenom min mail å spam men finner inget
Hej Matte har ni verkligen skrivit till starzingerclub@gmail.com
Citat från Matte den 8 maj, 2019, 01:51Citat från Tobias Hansson den 7 maj, 2019, 12:08Hej Matte har ni verkligen skrivit till starzingerclub@gmail.com
Jag har gått igenom min mail å spam men finner ingetHej Tobias!
Så till vida kontaktformuläret på sidan inte är trasigt så ska där finnas ett mail skickat därifrån. Jag skickar ett brev direkt från min registrerade mail så får vi se hur det går.
Edit: Nu är mail skickat till starzingerclub@gmail.com. Förhoppningsvis ska det ha kommit rätt.
Citat från Tobias Hansson den 7 maj, 2019, 12:08Hej Matte har ni verkligen skrivit till starzingerclub@gmail.com
Hej Tobias!
Så till vida kontaktformuläret på sidan inte är trasigt så ska där finnas ett mail skickat därifrån. Jag skickar ett brev direkt från min registrerade mail så får vi se hur det går.
Edit: Nu är mail skickat till starzingerclub@gmail.com. Förhoppningsvis ska det ha kommit rätt.