Forum

eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

på vilka DVD finns de svenska avsnitten?

Tjena! ny på forumet här så ber om ursäkt om frågan ställts tidigare.

På vilka DVDer finns de svenska avsnitten (ljudspåren?)

 

Stort stort tack för detta projekt, tar mig direkt till barndomen!

Ingen fara =)
Svenska ljudspåren finns på Starzinger DVD.1 full när ett svenskt avsnitt körs är det bara att ändra ljudspår

Då är jag med!

Hittar dock bara svenska spår på 2 st avsnitt (på DVD1)? Gör jag rätt då? har hittils bara laddat ner de 2 första DVDerna.

Finns ljudspåren för de övriga 22st svenska avsnitten? Håller tummarna.

Igen grymt jobbat!!

Citat från spokyboy den 18 juni, 2019, 22:40

Då är jag med!

Hittar dock bara svenska spår på 2 st avsnitt (på DVD1)? Gör jag rätt då? har hittils bara laddat ner de 2 första DVDerna.

Finns ljudspåren för de övriga 22st svenska avsnitten? Håller tummarna.

Igen grymt jobbat!!

Kapitlen på DVD:erna verkar inte riktigt motsvara avsnitten, men det är ca trekvart på första DVD:n, dvs de två sista avsnitten, som har svenskt tal. Vad jag kan se finns det inte något svenskt tal på några andra, men om det är just med svenskt tal du är ute efter så är det jättelätt att hitta i piratbukten. Gjorde en snabb sökning nu och hittade en torrent med samtliga svenska avsnitt och sex seedare. Tänker inte länka den av förklarliga skäl, men det är som sagt inte svårt att hitta. Och om piratbukten är blockad så har jag hört ryktas att man kan få intressanta resultat om man googlar på sidan man vill åt i kombination med "alternate url", alternativt söker på "free proxy" eller något sådant. 😉

Med lite mer möda kan man hitta alla 73 avsnitten av Spaceketeers, dvs den amerikanska dubben, men jag avråder från den om du inte är desperat. Röstskådespeleriet är helt otroligt dåligt. Faktiskt till och med sämre än svenska dubben på Cyborg 009 där det var en enda person som gjorde alla röster. Dessutom var han inte ens svensk, utan dansk och han hade ett danskt manus som han översatte från medan han pratade in rösterna.

Och ja, de här på Starzingerclub som gör detta gör verkligen ett otroligt bra jobb. Jag är imponerad och tacksam.

spokyboy har reagerat på detta inlägg.
spokyboy
Den är tung men den känns bra i handen