Forum

Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumDiskussioner: StarzingerHej på er!
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Hej på er!

Det är så kul att se att man inte är ensam om sitt nörderi, att det till och med finns de som är värre 😉
Skämt åsido, jag har varit medlem några månader nu så det kanske är dags att presentera sig lite.

Jag älskade Star Zinger som liten (också). Lekte nästan ihjäl mig på det (bildligt talat då) och när man hörde om en kompis som hade någon av de andra vhs-kasetterna blev det "Får jag låna den?" direkt. Själv hade jag första vhs-en så det är den jag har mest minnen av. Min favoriter var nog Cogo, Djorgo (stavning?) Aurora och Haka, i den ordningen. Cogo var liksom höjden av coolhet när man var 7.

Och ljuden! Vi måste prata om ljuden! När det trycks in en knapp, en dörr öppnas eller precis när stjärnfallen börjar... Aah, jag ryser. Finge jag göra en live action film så skulle allting i princip vara likadant fast inte tecknat 🙂

Såatteh... Nä men vilka är ni då?

Tobias Hansson och MisiuMan har reagerat på detta inlägg.
Tobias HanssonMisiuMan

Visade min flickvän Starzinger för första gången igår.

Hon är polsk så hon förstår inte all svenska, men hon lade märke till ljudet som du skriver om.

Sjukt hur bra japanerna är på dom där små detaljerna som ljud, skuggor osv!

Favorit karaktär för mig är Djorgo helt klart, favorit avsnitt är ju också då självklart när dom är på hans hemplanet!

(kommer inte ihåg vad avsnittet heter dock)

 

Syntium har reagerat på detta inlägg.
Syntium