Forum

Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumDiskussioner: StarzingerClubFortfarande aktivt?
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Fortfarande aktivt?

Tjena, är arbetet här fortfarande aktivt och finns det seeds som man kan ladda ner från när man donerat eller är det dött? : )

Arbetet är 100% aktivt och det ska finnas seeds.

Hej.

Har precis reggat mig på forumet, och är lite skeptisk till hemsidan där man möts av en donera-sida för registreringen, och har inte bläddrat runt så mycket, men jag är nyfiken över de där DVD:erna som ni annonserade över.

Slöläste lite bara, men som jag fattade det hela så för att få tillgång till översättningarna skulle man donera, men hur är det med avsnitten då?

Jag har nämligen DVD 1-6 på både Svenska och Japanska (Med översättning).

Har inte exakt koll på vilka avsnitt exakt jag har på det senare, men nån episod extra tror jag att det var utöver de jag redan har på Svenska.

Det ska finnas över 70 avsnitt allt som allt. Skulle vara trevligt att få lite bättre inblick i serien för man har ju gått miste om en hel del av dem.

 

Stod nåt om disk 10 jag såg som hastigast som ni hade?

Vilka avsnitt finns tillgängliga?

Det verkar i övrigt stört omöjligt att hitta dessa på nätet iaf och har försökt i några års tid nu, lite då och då och av en ren slump hamnade jag här, och det verkar lite lovande.

 

Så, tacksam för info, & tack i förväg.

Har också förstått att dessa som ni har ligger på torrent-nätverket?

Hejsan.
Forumet är inte speciellt aktivt med medlemmar. Däremot är det mer aktivitet i vår facebook grupp =)
Jag ska försöka att svara på dina frågor.

"skeptisk till hemsidan där man möts av en donera-sida för registreringen"?
Tråkigt att du ser med skeptisk tanke. Man blir medlem och donerar för att få tillgång till DVD 1-11 av 12 som vi har gjort hittills.
Med andra ord... när man donerar blir man helt enkelt medlem och kan ladda hem filerna.

 

Vilka avsnitt finns tillgängliga?
Det finns totalt 73 avsnitt plus en fristående kortfilm. Det dubbades enbart 24 avsnitt på svenska.

Filerna man får tillgång till är torrent magnet som bara medlemmar har tillgång till.
Dessa får inte spridas vidare.

 

Så vi är aktiva absolut och håller på med sista DVD i skrivande stund.
=)

Hoppas du har fått svar på det hela annars e det bara att hojta till igen.

 

4c3T har reagerat på detta inlägg.
4c3T

Ok. Klart intressant. Tack för svaret.

Då kanske man skulle regga sig & donera en slant för det kan det vara värt att få tag i hela konkarongen. Vad kan vara ett godtyckligt belopp månntro?

Min skepticism låg mest i att sidan ser lite inaktiv ut, och oftast när nån startar en fan-sida brukar de vara aktiva ett litet tag, sen lessnar folk och de blir därefter sällan uppdaterade och innehållet försvinner successivt, länkar, bilder osv försvinner och kvar finns bara ett tomt hölje.

Liten fundering förresten, är avsnittens undertexter hårdkodade, och hurdan är grammatiken?

Bara undrar för på hemsidan var bland det första jag såg bl.a. särskrivning, så det vore bra om det inte var hårdkodat så man kan ev. ändra själv.

Jag är väldigt uppmärksam på grammatik och särskrivning nämligen, därav frågorna.

Vad kan vara ett godtyckligt belopp månntro?
Det kan va allt mellan 1kr till 300kr

Min skepticism låg mest i att sidan ser lite inaktiv ut!
Tråkigt att du ser hemsidan så =( Som sagt vi är inte jätteaktiva här på hemsidan utan på sociala medier.

 

avsnittens undertexter hårdkodade, och hurdan är grammatiken?

Jag kan låta lite dryg men undertexten är en vanlig subb sen kan jag inte resterande inom tekniken. Du kan välja mellan att ta bort eller se de utan grammatik problem =(

bl.a. särskrivning, så det vore bra om det inte var hårdkodat så man kan ev. ändra själv.
Särskrivning finns det absolut för det är inget vi har lovat att vi inte ger ute =)
Vill du slita dig i håret pga: särskrivning är du välkommen att skriva en rad. Det finns massa fel här och där men vi jobbar med att få bort det så fort vi kan.

4c3T har reagerat på detta inlägg.
4c3T

Ok. Märklig uppdatering här. Kollade tidigare i går (12:e) och såg inget nytt inlägg här... Jaja.

Skickade det jag hade på kontot nu, och som jag skrev kanske jag donerar en skvätt till vid senare tillfälle.

Fick precis login/lösen så jag ska kika lite mer. Så jäkla litet i mobilen.

 

Tackar!

Sådär ja!

Man får tacka alla som delar ut dessa.

Jag kommer att seeda ett tag framöver så fler får möjligheten att tanka hem dessa guldklimpar.